13 February, 2010

ကိုယ္တိုင္ၾကြားအတၳဳပၸတၱိ (၁)

(၁)
ၿပံဳးမိသည္တည့္ ၿပံဳးမိသည္၊ မေလးေမာင္ သည္ယေန႕ ၿပံဳးေမြ႕မိသည္ ဟုသာ ဥဒါန္းက်ဴးခဲ့မိေလသည္တကား။ ကဗ်ာက၀ိ ဆရာေဇာ္ဂ်ီ ညွိခဲ့ေသာ ကာရံအရွိကိုပင္ ျပန္လည္တုပကာ တို႕ထိမိျခင္းေပတည္း ။ အမွန္စင္စစ္ ဆရာေဇာ္ဂ်ီ၏ ကာရံတြင္ ေသြးစက္ စြန္း၏။ မ်က္ရည္ျမစ္ စီး၏။ ေသာကေသာင္ ထြန္း၏။ ရာဇ၀င္ျမက္ခင္းစိမ္းတို႕၏ ဗ်ာပါဒေတာအုပ္ျဖင့္ ေမွ်ာ္လင့္ခ်က္ ရႈပ္ေထြးခဲ့ေသာ ေန႕ကို ဖြဲ႕ေသာမဟာကဗ်ာအပိုင္းအစမ်ားပါေပ။

ဆရာေဇာ္ဂ်ီက “ေဆြးမိသည္တည့္ ေဆြးမိသည္၊ မေလးေမာင္ သည္ယေန႕ေဆြးေျမ႕မိသည္”တဲ့။ သို႕ေသာ္ သူကား ဤသို႕မဟုတ္ၿပီ၊ “ၿပံဳးမိသည္တည့္ ၿပံဳးမိသည္၊ မေလးေမာင္ သည္ယေန႕ ၿပံဳးေမြ႕ မိသည္ ဟု ပုဂၢလိကအေရးအရာကို ကာရံေလးျမားတြင္ တင္၍ လူျမင္သူျမင္ ပစ္လႊတ္မိေတာ့သည္။ ဘေလာ့ပို႕စ္အသစ္ေရးရန္မျဖစ္ႏိုင္ေတာ့ေလာက္ေအာင္ အလုပ္မ်ားသည္ဟု သူ႕ကိုယ္သူ ထင္ျမင္ ေစသည္အထိ လွည့္ျဖားခဲ့ေလေသာ ယခုလိုေန႔ရက္မ်ားတြင္ သူေရးခဲ့ၿပီးေသာ ဘေလာ့ပို႕စ္အေဟာင္း မ်ားကိုေတာ့ ဟိုဟုိဒီဒီ ေစာင္းငဲ့ကလစ္မိေခ်ေသး၏။

ဤကား ဘေလာ့ဂါ တစ္ဦး၏ နိကႏၱိ၊ ဤကား ဘေလာ့ဂါတစ္ဦး၏ အင္နားရွား၊ ဤကား ဘေလာ့ဂါတစ္ဦး၏ ခ်င္ျခင္း ျဖစ္ေပေတာ့သတတ္။ ထိုအခ်ိန္မွာပင္ သူ၏ခ်စ္လွစြာေသာမိတ္ေဆြၾကီး၏ ကြန္မင့္ေတာ္ၾကီးကို ဖတ္ရျခင္းျဖစ္ေတာ့၏။

Ashin Acara. said...
တစ္ခ်ိန္ခ်ိန္မွာ Post ေတြကို လံုးခ်င္းထုတ္ႏိုင္ရင္ Autobiography ဆိုတဲ့ ကိုယ္တိုင္ၾကြားအတၳဳပၸတၱိ ျဖစ္လာမယ္။
:)
ထိေပစြ။ မိေပစြ။ ေျပာတတ္ပါေပစြ။ သူ႕ရင္ဘတ္တည့္တည့္သို႕ တရိရိၿငိေစေသာ စကားလံုးေတာ္မ်ားပါ ေပတည္း။ သူကား အေပ်ာ္တစ္၀က္ အရိတစ္၀က္ျဖင့္ အိပ္ေရးမပ်က္ေအာင္ ၾကိဳးစားယူရေသာညကို ျဖတ္သန္းရေတာ့မည္မွန္းသိလိုက္ရေတာ့၏။ သူအေနျဖင့္ ပို႕စ္အထူးကို နယူးျဖစ္ေအာင္ ဖန္တီးရေတာ့မည္ တည္း။

ေစတနာအျဖဴထည္သက္သက္ၾကီးျဖင့္ ကြန္မင့္ေရးကာ မထိတထိ ရိေလ့ရွိေသာ အရွင္ကား သူ႕အား အၿမဲတမ္း ပင္ မတိမ္းမေစာင္းေအာင္ စကားလံုးမ်ားျဖင့္ ထိန္းေက်ာင္းေပးေလ့ရွိသူျဖစ္၏။

သာသနာ့တကၠသိုလ္ ေန႕ရက္မ်ားတြင္ အရွင္ကား တပည့္ခန္႕ဆရာျဖစ္လိုက္ မိတ္ေဆြျဖစ္လိုက္၊ (သူက အတ္တ္ အင္ ဆိုင္းယင့္စ္(Arts and Science) ေခၚ ၀ိဇၨာသိပၸ တတ္ေကာင္းစြမ်ားကို သင္ေပးပါဟု ပူဆာကာ ဆရာခန္႕ေသာေၾကာင့္ ဆရာတပည့္ေတာ္ခဲ့ၾက၏။ သို႕ေသာ္ သံုးရက္မွ်သာ သက္တမ္းရွည္ေသာ ထိုသင္တန္းကို ႏွစ္ဦးသေဘာညီစြာ ဖ်က္သိမ္းခဲ့ၾက၏။ အပ်င္းထူ ဤသူစာမတတ္ ဟူလိုေသာ္တြင္ သူလည္းေရွာ္ ခဲ့ဖူးညံခဲ့ဖူးပါ၏တကား )

ေထရ၀ါဒတကၠသိုလ္ေန႕ရက္မ်ားတြင္ေတာ့ တရား၀င္ဆရာျဖစ္လိုက္ မိတ္ေဆြျဖစ္လိုက္ အတူျဖတ္သန္းခဲ့ ရဖူး၏။(သူက မဟာတန္းေက်ာင္းသား အရွင္ကား တကၠသိုလ္နည္းျပရဟန္းျဖစ္၍ တရား၀င္ဆရာတပည့္ ျဖစ္ခဲ့ျပန္၏)အရွင္၏ တကၠသိုလ္အေဆာင္အခန္းတြင္ ထင္တိုင္းေမႊသည္ကို သည္းခံခဲ့ေသာ ဆရာလည္း ဟုတ္၏၊ မိတ္ေဆြ လည္း မည္ေပ၏။

သို႕ျဖစ္ရကား အေရးအရာ အခြင့္သာတိုင္း သူ႕အား စိတ္အယားေျပေအာင္ သာသာႏွင့္နာနာ ႏွက္တတ္ ပါေပသည္။ စကားလံုးမ်ားႏွင့္ ႏွလံုးသားေခါင္းကို ခြပ္ကနဲမည္ေအာင္ ေခါက္ တတ္ပါေပသည္။

လြန္ခဲ့ေသာ ၂၀၀၆ လြန္ႏွစ္မ်ားတြင္ေတာ့ သူက တက္လက္စမဟာတန္းကို ေက်ာခိုင္းကာ မဇၥ်ိမသို႕ ထြက္ခြာစဥ္ အရွင္ကား ပါရဂူက်မ္းေတာ္ၾကီးကို ခဲတံတျပင္ျပင္ႏွင့္ အေသာ့ႏွင္ေရးသားက်န္ခဲ့ေလသတည္း။

(၂)

ဤရက္ပိုင္းတြင္ သူက ဓမၼဂဂၤါမည္ေသာ ဘေလာ့ေတာ္ၾကီးတြင္ ဟူူးဟူးျငားျငား ၾကိဳးစားေရးသမွ်ေသာပို႕စ္ မွန္သမွ်ကို သူ႕ပုဂၢလိက အေရးအရာ (အၾကြားအ၀ါ)ဟု ထင္စေကာင္းေသာ အရာတို႕ျဖင့္ တန္ဆာဆင္ေလ့ရွိ သည္တည့္။ပရိယာယ္ျဖင့္တစ္ဖံု တိုက္ရိုက္က တစ္မ်ိဳး မရိုးႏိုင္ေသာ စကားတို႕ျဖင့္ သူသည္ အရေတာ္ေသာသူ တစ္ဦးကဲ့သို႕ ျဖစ္ေအာင္ ေရးေလ့ ရွိခဲ့ေခ်သည္တကား။
ဤသည္ပင္လွ်င္ အရွင့္အတြက္ ကြန္မင့္ေရးကြက္ရခဲ့ေယာင္ေယာင္တည္း။

လြန္ခဲ့ေသာႏွစ္က သူႏွင့္ အရွင္ကို သီဟပူရတိုင္းႏိုင္ငံ ဗုဒၶ၀ိဟာရတစ္ခုတြင္ လက္တြဲသာသနာျပဳေရးအတြက္ မိတ္ေဆြေက်ာင္းထိုင္ဆရာေတာ္၏ ဖိတ္ေခၚျခင္းခံခဲ့ၾကရ၏။ အရွင္ကား ပါရဂူပူပူေႏြးေႏြး၊ သူက မဟာ၀ိဇၨာ ခပ္ေအးေအး။ သို႕ေသာ္ သူႏွင့္ သီဟပူရလြဲခဲ့၏။ အရွင္ႏွင့္လည္း ကြဲခဲ့၏။ ကမၻာ့စီးပြားပ်က္ကပ္ ကိႏၷရာ ေခ်ာင္းျခားတြင္ အလြမ္းစကားသာ ဆိုခဲ့ရေလၿပီေကာ။ အရွင္ကမူ ယခုအခါ သီဟပူရသာသနာ့စာမ်က္ႏွာၾကီး ကို လွန္ေလွာလ်က္ရွိေခ်ၿပီ။

သူကား ပုတီးမစိတ္ဟန္ရွိခဲ့တကား။ သို႕ေသာ္ သူ စိတ္မပ်က္၊သူ ဇြဲမေလွ်ာ့။ သူ႕ကိုယ္သူ ေခ်ာ့ခဲ့၏။ သီဟပူရတြင္ ႏွစ္လတာမွ်ေနထ္ိုင္ခဲ့စဥ္အတြင္း သီဟပူရတိုင္းသားတိုင္းသူအခ်ိဳ႕အား အဘိဓမၼာသင္တန္းေလး မစို႕မပို႕ အဂၤလိပ္စာမခို႕တရို႕ျဖင့္ သင္ၾကားေပးခဲ့ရသည္ကို “သီဟပူရတြင္ အဘိဓမၼာတစ္ေခတ္ဆန္းၿပီ”ဟု ရြာေဆြ မ်ိဳးရပ္ေဆြမ်ိဳးမ်ားအား တရားပြဲမွန္သမွ် လူစုစုရွိရာတြင္ သြင္သြင္စီးေအာင္ ေျပာေဟာေလေတာ့၏။

သီဟပူရမွ ေအာင္ျမင္စြာ ဆုတ္ခြာရန္ျပင္ဆင္ခ်ိန္ ကံေကာင္းေထာက္မစြာပင္ သီတဂူဆရာေတာ္၏ ဘုန္းရိပ္ကံရိပ္ကို ခိုခြင့္ရရန္အေၾကာင္းနိဒါန္းပ်ိဳးသတည္း။ သီတဂူဆရာေတာ္၏ ေမြးေန႕အခါသမယတြင္ က်င္းပမည့္ ေထရ၀ါဒတကၠသိုလ္မ်ားညီလာခံသို႕ တက္ေရာက္ရန္ မဇၥ်ိမေဒသေရာက္ေရႊျပည္သား ရဟန္းေတာ္ဆယ္ပါးတြင္ ထည့္သြင္းေရြးခ်ယ္လိုက္ေၾကာင္းႏွင့္ စာတမ္းတစ္ေစာင္တင္သြင္း ဖတ္ၾကားရ မည္ျဖစ္ေၾကာင္း မဇၥ်ိမေဒသရဟန္းေတာ္မ်ားအဖြဲ႕မွ အေၾကာင္းၾကားစာေရာက္လာေလေတာ့၏။

အမွန္စင္စစ္ ထုိအခ်ိန္သည္ မဇၥ်ိမေဒသ၏ ၀ိရႊ၀ိဒ်ာလယ္(၀ိႆ၀ိဇၨာလယ)ေခၚ တကၠသိုလ္ၾကီးမ်ား၏ စာစစ္ခ်ိန္ေပတည္း။ ရဟန္းေတာ္အမ်ားစုကား စာစုျခင္း၊ စာက်က္ျခင္းတို႕ျဖင့္ မအားမလပ္ရွိၾကေလ၏။ သို႕အတြက္ စာေမးပြဲမရွိသည့္ ပါရဂူဘြဲ႕အတြက္ က်မ္းျပဳေနသူမ်ား။ က်မ္းတင္ရန္ေစာင့္ေနသူမ်ားကို အထူးအေလးထားေရြးခ်ယ္ခဲ့ၾကေလ၏။ ဆယ္ပါးျပည့္ရန္တစ္ပါးအလိုတြင္ လူစုစုျမင္လွ်င္ အခမ္းအနားမွဴး ေယာင္ေယာင္ စာေဟာဆရာေယာင္ ေယာင္လုပ္တတ္ေပေသာ သူ႕အား စာရင္းသြင္းကာ သီတဂူ ညီလာခံကိုယ္စားလွယ္အျဖစ္ ေရးထြင္းလိုက္ၾကပါေပသည္။ စာေမးပြဲမ်ားသာ မရွိခဲ့ေသာ္ သူ႕ထက္ ပိုမိုထူးခြ်န္ေသာ ရဟန္းေတာ္ တစ္ပါးပါးကို ေရြးခ်ယ္ခြင့္ရခ်ိမ့္မည္တည္း။

ျဖတ္ ညွပ္ကပ္ အႏုပညာသည္တို႕နည္းနာကို အခါခါေလ့က်က္ဖူးေသာ သူ႕အတြက္ စာတမ္းတစ္ေစာင္ ေရးျခင္းဟူသည္ မလြယ္သည့္တိုင္ မခက္ျဖစ္ေပ၏။ဘုတ္အုပ္ထူထူၾကီးထဲမွ တစ္ပုိဒ္၊ဘုတ္အုပ္ေသး ေသးေလးမ်ားမွ သံုးပုိဒ္စသည္ ကူးယူျခင္း၊တုပေရးခ်ျခင္းတို႕ကို အား သန္ၾကိဳးပမ္းေလေသာ္ ပါဠိစာေပ ဆိုင္ရာ စာတမ္း ၾကီး တစ္ေစာင္ ေခ်ာေမာစြာ ျဖစ္ေသာဟူ၏။ သူကိုယ္တိုင္ကူး သူကိုယ္တိုင္ စာစီ ရေသာေၾကာင့္ သူ႕မူပိုင္အစစ္စာတမ္းၾကီးပါေပတည္း။

သို႕တေစ ေနာက္လာေနာက္သား အဂၤလိသပညာေဗဒဆိုင္ရာသုေတသီငနဲေလးမ်ားအတြက္မူ အခက္ ၾကံဳဖြယ္ပါေပတည္း။ တစ္ပိုဒ္ႏွင့္တစ္ပိုဒ္ေလယူေလသိမ္းမတူ စကားလံုးအခ်ိဳ႕ကလည္း အသံ၀ဲ သမို႕ “ဤစာတမ္းၾကီးသည္ တစ္ဦးတစ္ေယာက္တည္းေရးျခင္းမ်ိဳးမဟုတ္ဘဲ ပညာရွင္အမ်ား စုေပါင္းေရးသားထား ဟန္တူေပသည္။ အံ့ၾသဖြယ္ေကာင္းသည္မွာ ေရွးေခတ္ပညာရွင္တို႕၏ သေဘာထား ၾကီးျမတ္မႈပင္ျဖစ္၏။ ပညာရွင္ၾကီးတို႕၏ အေရးအသား ပါဒတစ္ခုေျပာင္းလဲတိုင္း ေထာင့္မက်ိဳးေသာ အဂၤလိသ ဘာသာကို ၀င္ေရာက္စြက္ဖက္ေရးသားတတ္သူကို လစ္လ်ဴးရႈႏိုင္ျခင္းေပတည္း” ဟု မွတ္ခ်က္ျပဳၾကအံ့ထင္သည္။

အမွန္တကယ္ပင္ သူသည္ သီတဂူညီလာခံၾကီးတြင္ ကိုယ္စားလွယ္ေတာ္ရဟန္းတစ္ပါးအျဖစ္ တက္ေရာက္ခဲ့ ပါေလ၏။ သူ႕ကိုယ္ပိုင္သတင္းရပ္ကြက္က်ဥ္းက်ဥ္းေလးတြင္မူ သီတဂူညီလာခံၾကီးတက္ေရာက္ရန္ ဓမၼဂဂၤါသည္ သီဟပူရမွ ပိုးသားေလေၾကာင္းျဖင့္ ၾကြလာၿပီ ဟု အုတ္အုတ္က်က္က်က္ျဖစ္ႏွင့္သတည္း။

သီတဂူညီလာခံ ေန႕ရက္မ်ားတြင္ သူသည္ ဆရာေတာ္အရွင္ဇနကာဘိ၀ံသ၏ ရုပ္ပံုရွင္က်င့္၀တ္က်မ္းစာမွ ကိုရင္ေလးမ်ား ၀တ္ရံုၾကသကဲ့သို႕ သကၤန္းေတာ္ၾကီးကို သပ္ရပ္ေသခ်ာစြာ ၀တ္ရံု၏။ သူ႕အမည္ ေရးထိုးထားေသာ ကဒ္ျပားေလးကို လည္တြင္ဆြဲ၏။ သူ႕အတြက္ ေကာင္းကြက္မွာ သူတက္ ေရာက္ခဲ့ေသာ တကၠသိုလ္ၾကီးႏွစ္ခုမွ ပုဂၢိဳလ္ၾကီး ငယ္တို႕ တက္ေရာက္ၾက ျခင္းေပတည္း။

ထိုပုဂၢိဳလ္ၾကီးငယ္တို႕၏ အျမင္တြင္ သူကား ညီလာခံကိုယ္စားလွယ္ေတာ္ၾကီးအျဖစ္၊ ပါဠိစာေပဆိုင္ရာ စာတမ္းေတာ္ၾကီးကို ဖတ္ၾကားမည့္ သုတဂေ၀သီပညာသည္ၾကီးအျဖစ္ ထင္မွတ္ဖြယ္ရာ ဟန္ေရးျပခဲ့ ေလသည္တကား။“ငါတို႕မ်ား၏ တကၠသိုလ္ရင္ႏွစ္သည္းခ်ာ ဓမၼဂဂၤါသည္ ႏွယ္ႏွယ္ႏွင္ႏွင္မဟုတ္၊ သီတဂူ ဆရာေတာ္ကိုယ္တိုင္ကပင္ တကူးတကဖိတ္ရေသာ ပုဂၢိဳလ္ေပတကား” ဟု တကၠသိုလ္စာသင္သားတို႕အား တဆင့္စကား ၀င့္၀င့္ၾကြားကာ ေျပာၾကားၾကေလသည္ဟု ေနာက္မ်ားတြင္ သတင္းရရွိ၏။ ဟုတ္ေပ၏ ။ သီတဂူဆရာေတာ္ၾကီးကား ဖိတ္စာမွန္သမွ်တြင္ ကိုယ္ေတာ္တိုင္လက္မွတ္ေရးထိုးခဲ့ေလသည္သာတည္း။

သူကား ကံေကာင္းၿပီးရင္း ကံေကာင္း၏။ ေက်ာ္ၿပီးရင္း ေက်ာ္၏။ ေလွာ္ၿပီးရင္ ေလွာ္ရေလသည္တည့္။ မဇၥ်ိမကိုယ္စားလွယ္ဆယ္ပါးကို အေၾကာင္းအရာဘာသာရပ္အလိုက္ ဆက္ခ္ရွင္ခြဲ ပင္နယ္လ္ခြဲကာ ေဆြးေႏြးရာ ဌာနမ်ားခြဲလိုက္ေလေသာ္ သူတစ္ပါးတည္းပင္ ထီးတည္းၾကီးျဖစ္စြာ လြန္စြာမွ ခမ္းနားၾကီးက်ယ္လွေသာ သႏၱိမဟာ ဘြဲ႕ႏွင္းခန္းမၾကီးတြင္ သူ၏ မွတ္တမ္း၀င္စာတမ္းေတာ္ၾကီးကို ဖတ္ၾကားခြင့္ရသတည္း။

သူစာတမ္းေတာ္ၾကီးကို ဖတ္ၾကားေနခိုက္ ကင္မရာမင္းမ်ားကား စုၿပံဳတိုးကာဓါတ္ပံုတဖ်တ္ဖ်တ္ရိုက္ၾက၏။ မွတ္တမ္းတင္ ဗီြဒီယိုကင္မရာၾကီးမ်ားကား ဟိုမွသည္မွ ခ်ိန္ရြယ္ကာ အနီးအေ၀း စိတ္ၾကိဳက္ျမင္ကြင္း ေရြးၾကေလ၏။

သူ႕ပံုေတာ္ၾကီးကား ဘြဲ႕ႏွင္းခန္းမနံရံမ်ားႏွင့္ ဘြဲ႕ႏွင္းမ်က္ႏွာစာတြင္တပ္ဆင္ထားသည့္ အယ္စီဒီဖန္သား ျပင္ၾကီးမ်ားတြင္ ထင္းထင္းၾကီးေပၚလြင္ခဲ့ေလသည္တကား။ သူကလည္း ၿဗိတိန္၀န္ၾကီး ခ်ဳပ္ေဂါဒြန္ဘေရာင္းႏွယ္ နားရြက္ကားကား ဟန္မ်ားမ်ားလုပ္ေလေတာ့၏။ သို႕ေသာ္ ကင္မရာမ်ားကား အရည္အေသြးမမီ။ စာတမ္း ဖတ္ၿပီးခ်ိန္တြင္ ေမးခြန္းမ်ားေမးရန္ လက္ညွိဳးေထာင္ၾကေသာခဏ ႏွလံုးေသြးႏွင့္ ေရာေထြးစီးဆင္းေသာ ေခြ်းစက္မ်ားကိုမူ ေပၚလြင္ေအာင္ မရိုက္ႏိုင္ၾကေလဟန္ရွိဘိ၏။ မည္သို႕ျဖစ္ေစ သီတဂူညီလာခံၾကီးကား ေခ်ာေမာစြာ ၿပီးဆံုးခဲ့ေလၿပီ။

ေဇယ်ပူရ(စစ္ကိုင္း)နယ္အတြင္း မွီတင္းေနထိုင္ၾကေသာ ေမြးသမိခင္ေမြးသဖခင္တို႕ရွိရာ ရြာေလးသို႕ ေလာ္ကယ္ရထားတစ္တန္၊ ဘတ္စ္ကားတစ္ဖံု ေျခလ်င္တစ္သြယ္ သံုးမယ္မွ်ေသာ ခရီးလမ္းေၾကာင္းျဖင့္ အျပင္းႏွင္ခဲ့ရေလ၏။ သူ၏ ပရိကၡရာအစုတြင္ လက္ပ္ေတာ့ပ္ကြန္ျပဴတာတစ္လံုးသည္ ရပ္နီးရပ္ေ၀း ရြာသူ ရြာသားအေပါင္းကို တရံုးရံုးစုေ၀းေစေသာ ပရိကၡရာေပတည္း။


2 comments:

မမင္း said...

"ဤကား ဘေလာ့ဂါတစ္ဦး၏ ခ်င္ျခင္း"
ဘုန္းဘုန္းဘုရား၊ သမီးကေတာ့ ကိုယ့္ကိုယ္ကို လူလူသူသူ ဘေလာ့ဂါ တစ္ဦးလို့ မခံယူေသးပါေသာ္လည္း၊ ဘုန္းဘုန္းရဲ့ အထက္ပါစကားကိုေတာ့ ေတာ္ေတာ္ၾကီး ထိထိခိုက္ခိုက္ ခံစားလိုက္ရပါတယ္။
"ဓမၼဂဂၤါ" ကို Blog List မွာ Add ထားျပီး Post အသစ္တင္တိုင္းဖတ္ပါတယ္ ဘုန္းဘုန္း။

My Heaven said...

တိတ္တိတ္ေလးဖတ္ျပီး ျပန္ေျပးမလို႔ၾကံေနတုန္း Leave your comment ေအာက္ကစာေတြ႔တာနဲ႔
နည္းနည္းရွာရွည္လိုက္ပါတယ္။
"မ်က္ရည္ျမစ္၊ ေသာကေသာင္၊ရာဇ၀င္ျမက္ခင္းစိမ္း၊
ဗ်ာပါဒေတာအုပ္"..အရွင္ဘုရားလည္း အေတာ္လန္းတာပဲကိုး..
ျမန္မာစာလည္းႏိုင္ေတာ့ ရွားရွားပါးပါး adjective/adverb ေတြလည္းေတြ႔ရပါရဲ႕..
"ကိုယ္တိုင္ၾကြားအတၳဳပၸတၱိ"၈ပုဒ္လံုးတစ္ထိုင္တည္းဖတ္သြားျပီး ရယ္သြားပါတယ္။
သာသနာ့အက်ိဳးကို ဆတက္ထမ္းပိုး
ေဆာင္ရြက္ႏိုင္ပါေစဘုရား။