11 September, 2009

ရဟန္းတစ္ပါးအတြက္ ေက်ာင္းသခၤန္း(၂)

ေခါင္းစဥ္ဖတ္ၿပီး သူ႕မိတ္ေဆြအခိ်ဳ႕က အလွဴခံဌာနဖြင့္ၿပီလား လို႕လုပ္ၾကပါေလေရာ။ ရဟန္းေဘာင္တက္တဲ့ ေန႕က “ရဟန္းမွန္ရင္ သစ္တစ္ပင္ေအာက္ ၀ါးတစ္ပင္ေအာက္မွာ သီတင္းသံုးေနထိုင္ႏိုင္ရမယ္”လို႕ ၾသ၀ါဒစကားၾကားၿပီးကတည္း ေနေရးထုိင္ေရးမပူေတာ့တာ။
အင္းခုေတာ့ ေတာေတြၿပံဳးတီး ေဂဟေဗဒစနစ္ေတြ ကတိမ္းကပါးျဖစ္ၾကေလေတာ့ သစ္ပင္ကို ေက်ာင္းအျဖစ္သံုးဖို႕ ေမာင္ဖုန္းအၾကံလည္း အေငြ႕ပ်ံရေလသေပါ့။ ၿပီးေတာ့ ရွိေသးသပ ဘုတ္အုပ္အထူၾကီးေတြဖတ္ၿပီး အိပ္မက္ျမင့္ျမင့္ၾကီးေတြမက္ခ်င္လာတဲ့ ေရာဂါေလ။ ဒီလိုနဲ႕ စာသင္တိုက္ေတြတက္ တကၠသိုလ္ေတြဆက္နဲ႕ ရြာေလးနဲ႕လည္း ေ၀းေ၀းသြားေတာ့တာ။

“ေမာင္ပဇင္းပညာအရည္အခ်င္းေတြနဲ႕ တို႕မ်ားရြာေလးမွာ အလုပ္မရွိပါဘူးကြယ္” ဆိုတဲ့
ရြာဦးေက်ာင္းဆရာေတာ့္အမိန္႕ရွိခ်က္က သူ႔ရြာေလးမွာ ျပန္လည္အေျခခ်ၿပီး ေက်းလက္သာသနာဖြံၿဖိဳးေရးစိတ္ကူးေလးလည္း လြင့္ပါးခဲ့ရေလသေပါ့။ ရြာကအမိ်ဳးေတြကလည္း ႏိုင္ငံျခားသာသနာၿပဳတို႕ နိုင္ငံေက်ာ္ဓမၼကထိကဆရာေတာ္တို႕ ဆိုတဲ့ ေ၀ါဟာရၾကီးေတြကို သူတို႕အမိ်ဳးရဟန္းေတာ္ေလးရဲ႕ ဘြဲ႕အမည္နဲ႕ ကပ္ၿပီး အနာဂတ္ကို ေရႊခ်ေနၾကေလသကိုး။
ရြာနဲ႔ ငါနဲ႕မဆိုင္ေတာ့ေလၿပီတကား။ ေ၀းေခ်ၿပီေကာ ရြာဦးက ကုကၠိဳပင္ၾကီးေရ။

ဓမၼာစရိယတစ္ဘြဲ႕ဘြဲ႕ ရၿပီးရင္ ခုလက္ရွိက်င့္သံုးေနတဲ့ ပရိယတၱိသင္ရိုးညႊန္းတမ္းအတြက္ လံုေလာက္ေနပါၿပီ။ ဓမၼာစရိယဘြဲ႕ေလးကို ဆုပ္ကိုင္မိတဲ့ အခ်ိန္ ေက်းလက္ေခၚသံကို နားစြင့္မိေပမယ့္ ရြာေလးရဲ႕ တံခါးခ်ပ္ေတြက သူ႕အတြက္ ပိတ္ေနခဲ့ပါၿပီ။

ျမိဳ႕ျပမွာေကာတဲ့။ သူ႔လို ရဟန္းငယ္တစ္ပါးအတြက္ ေနရာမရွိ။ အလုပ္မရွိျပန္ပါ။ ဒီလိုနဲ႕ ေက်ာင္းတစ္ေက်ာင္းမွာ မီခိုကပ္ရပ္ေနထိုင္ကာ လမ္းေၾကာင္းအသစ္ေတြေနာက္ ေဖာက္ထြက္ရျပန္ပါတယ္။ ရာသီတိုင္း ေက်ာင္းတက္ရင္း ဒီပလိုမာေတြ ၀ိဇၹာဘြဲ႕ မဟာ၀ိဇၹာဘြဲ႕ေတြက သူ႕ဘြဲအမည္ေနာက္မွာ လိပ္စာကဒ္အတြက္ အသံုး၀င္လာခဲ့ျပန္ပါတယ္။ သူ႔ရည္ရြယ္ထားမိတဲ့ အနာဂတ္ပရိယတၱိစီမံကိန္းေတြအတြက္ေတာ့ ျငင္းခုန္ရဆဲပါ။ အသိအျမင္မ်ားျခင္းဟာ မိတ္ေဆြ ရန္သူဆိုတာကို ခြဲျခားသိေစတဲ့ အတတ္ပညာျဖစ္ရင္ေတာ့ သူ႕ဆည္းပူးခဲ့သမွ်ကို ပစ္ခ်လိုက္ပါရေစေတာ့။

ဘာေတြဘယ္လိုစၾကမလဲ။ ေခါင္းစဥ္အမ်ိဳးမိ်ဳးေတြေအာက္မွာ ခပ္တည္တည္လက္မွတ္ထိုးလိုက္ၾကပါစို႕။ အေမရိကားနဲ႕ အေနာက္တုိင္းႏိုင္ငံေတြ၊ ဂ်ပန္နဲ႕ အေရွ႕အာရွ၊ အေရွ႕ေတာင္ အာရွ ႏိုင္ငံေတြက နယ္ပယ္မိ်ဳးစံုမွာ ေျခလွမ္းၾကဲၾကဲနဲ႕ ေလွ်ာက္ကုန္ၾကၿပီ။ ဒီမွာေတာ့ စကားလံုးေတြနဲ႕ပဲ အဆင္ေျပေလမလား။ သူကေျပာၾကည့္တယ္။ အနာဂတ္ပရိယတၱိပညာေရးဟာ ဘယ္ဘက္ကို ဦးတည္ေနမလဲ ဆိုတဲ့ ေမးခြန္းကို ကိုယ္တုိင္ေျဖေနမိေတာ့တာ။



No comments: